info@egumi.mk       02/3111-131 & 070/306-729 

Гаранција на производи


Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да јави на овластениот сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранција.
 
Доколку производот е неисправен и треба да се сервисира, ве молиме да ја проверите документацијата од овластениот сервисен центар кој е вклучен со вашиот производ и истовремено, постапете во согласност со инструкциите на овластениот сервисер.

Ако порачаниот производ е неисправен, и не одговара на описот на страницата, или едноставно, не ги исполнил очекувањата на клиентот, можете во рок од една недела од добивањето на артиклот да направите замена или враќање на производот. По истекот на една недела, клиентот треба да ги следи инструкциите кои се зададени во гаранцијата.

Доколку имате било какви прашања или ви се потребни појаснувања контактирајте не на телефонскиот број 02/3111-131 & 070/306-729  или испратете еmail на Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.  

bridgestone.jpgcontinental.jpgdebica.jpgdunlop.jpgfalken.jpgfirestone.jpgfulda.jpggoodyear.jpghankook.jpgkleber.jpgkormoran.jpgmarangoni.jpgmatador.jpgmichelin.jpgnokian.jpgsava.jpgtigar.jpg